The argument in favor of using filler text goes something like this: If you use real content in the Consulting Process, anytime you reach a review
Contact Info
Chicago 12, Melborne City, USA
(111) 111-111-1111
Week Days: 09.00 to 18.00 Sunday: Closed
Klachtenmanagement
maar dan eenvoudig!
Heeft u moeite om (klant)klachten efficiënt te beheren en op te lossen? Met de klachtenmanagement oplossing SmartComplaints wordt klachtenbeheer een fluitje van een cent! Onze innovatieve app biedt een gebruiksvriendelijke en overzichtelijke oplossing voor het registreren, volgen en oplossen van klachten. Dankzij slimme integraties en realtime updates verhoogt u de klanttevredenheid eenvoudig.
Waarom kiezen voor de Microsoft Power Platform
klachtenmanagement oplossing SmartComplaints?
Eenvoudig in gebruik
Met een intuïtieve interface kunt u snel en gemakkelijk klachten registreren en beheren.
Direct vanuit Microsoft D365
Direct vanuit D365 Business Central of D365 Finance & Operations toegang tot de klachten.
Real-time updates
Blijf altijd op de hoogte van de status van klachten met realtime meldingen en updates.
Geavanceerde rapportage
Analyseer leveranciers en prestaties met gedetailleerde rapporten, grafieken en dashboards in Power BI.
Betere klanttevredenheid
Los klachten sneller op en verbeter de klanttevredenheid met efficiënte en effectieve processen.
Veilig en betrouwbaar
Uw gegevens zijn veilig met onze geavanceerde beveiligingsmaatregelen en betrouwbare cloudopslag.
Laagdrempelige implementatie
Eenvoudige implementatie op het Power Platform van Microsoft.
Aanpasbaar
Uw branche vereist wellicht specifieke inrichting en configuratie, dit is mogelijk met onze flexibele te configureren oplossing.
Meer weten
over SmartComplaints?
Benieuwd wat wij en de klachtenmanagement oplossing SmartComplaints voor jouw business kunnen betekenen? Neem contact met ons op, stuur een mail naar: info@d4b.nl of bel ons op +31 (0)85 303 86 60.