Service

Software voor uw service of projectmatig werkend bedrijf

Binnen het standaard Microsoft Dynamics 365 Business Central (Dynamics 365 BC) pakket hebben wij een oplossing ontwikkeld, specifiek voor bedrijven met een uitgebreide serviceafdeling. Deze software oplossing bevat een rijke functionaliteit die zorgt voor grip op uitstaande objecten, service planning, resources, uit te voeren keuringen en dergelijke. De module is ook in te zetten samen met Trade+ voor handelsbedrijven met een serviceafdeling.

Onze medewerkers zijn al jaren actief binnen uw branche en kennen het jargon en de processen. De software groeit daarom mee en de functionaliteit wordt steeds rijker. Software voor en door uw branche!

Onze service functionaliteit omvat onder andere:

  • Garantie en claimafhandeling

  • Servicemonteurs

  • Planning en inzet van resources

  • Onderdelen registratie

  • Keuringen en certificaten

  • Vastleggen van normwaardes

  • Mobiel & apps

  • Urenregistratie

  • Project planning

  • Grafische planning

  • Milestone

Servicemodule

Houdt informatie als lopende contracten, tussentijdse klussen, vervangende onderdelen, kosten en opbrengsten (per service artikel en contract) bij de hand door middel van de servicemodule. Middels deze module plant u werkzaamheden in en geeft u servicemedewerkers rechtstreeks toegang tot de laatste informatie in het veld. Verder plant u efficiënte terugroep- en vervangacties van een bepaald onderdeel in. Correcte informatie leidt tot meer grip en snellere facturatie.

  • Service artikelen

Een compleet overzicht van alle service artikelen die bij uw klanten uitstaan. Intake van service aanvragen voor service artikelen die niet door u zijn geleverd bij (nog) niet bestaande klanten. Inclusief de mogelijkheid om componenten te vervangen met serie- of lotnummer.

  • Contractbeheer

Grip op uw lopende service contracten. Plan automatisch periodieke klussen in voor service artikelen per klant en servicecontract.

  • Garantie

Met de ERP-oplossing van Dynamics4Business weet u in één oogopslag of een reparatie/reserveonderdelen onder garantie valt, welk percentage van de kosten onder de garantie valt en tot wanneer de garantie geldig is.

  • Resources

Met de kennismatrix plant u direct en snel de juiste persoon of beste resource op een klus in. Nooit meer puzzelen, maar snel en efficiënt plannen.

  • Service app

Via deze app beschikken uw medewerkers op locatie altijd over de juiste en meest recente informatie omtrent artikelen, garanties, SLA etc. Vervangende onderdelen en uitgevoerde service kan direct in het veld worden ingeboekt, hierdoor raakt u nooit meer bonnetjes kwijt. Voor diverse service processen hebben wij een passende app, die nog verder aangepast kan worden aan uw wensen.

  • Grafische planning

Monitor en beheer de agenda en bezetting van uw servicemedewerkers.