Service en onderhoud

Dynamics4Equipment Service en onderhoud
Binnen onze equipment oplossing is service belangrijker dan ooit, het is de differentiator waarmee jij het verschil maakt richting jouw klant. In een toenemende vraag naar service is efficiency key. Competenties, route optimalisatie, inzicht in onderdelen in de servicebussen en dynamische real time planning zijn essentieel om deze efficiency te behalen. Dit zorgt niet alleen voor een optimale klanttevredenheid, maar ook voor een forse kostenbesparing.

Slimme Apps en Augmented Reality
De service en onderhoud oplossing van Dynamics4Equipment maakt gebruik van de nieuwste technologieën zodat de klant via portals zelf inzicht heeft in de service calls. Monteurs beschikken over slimme Apps met een minimale administratieve belasting. Objecten zijn voorzien van sensoren waardoor predictive maintenance een vanzelfsprekendheid is. Het platform is gereed om de monteurs te ondersteunen met Augmented Reality zodat ze begeleid worden met beelden bij het vervangen en bestellen van onderdelen.

Grafische dynamische planning
Om het optimale uit de inzet van de monteur te halen, wordt gebruik gemaakt van een grafisch planbord waarmee de planner een volledig inzicht heeft. Werkorders worden eenvoudig ingepland en gecommuniceerd met de monteurs. De administratieve last wordt voor de monteurs tot een minimum beperkt. De real time communicatie zorgt ervoor dat een service order direct gereed gemeld wordt en het facturatieproces geen vertraging oploopt.

Meer weten?
Ons team van ervaren professionals stelt jouw klant en equipment centraal in de oplossing. Dagelijks vertrouwen meer dan 200 organisaties actief in onder andere de landbouw, bosbouw, verticaal en intern transport en materieeldiensten op de oplossingen van Dynamics4equipment.

Benieuwd wat Dynamics4Business en onze equipment management oplossing voor jouw business kan betekenen? Neem contact op met Edwin Plooster via [email protected] of bel naar +31 (0)6 18 72 26 08.

Serviceprocessen

  • Toewijzing van servicemonteurs volgens werkplaatsschema’s;
  • Kostenramingen;
  • Vaste prijzen;
  • Garantieverwerking;
  • Beheer van verschillende opdrachten en werktypes;
  • Interne werkopvolging;
  • Onderdelenorders, aangemaakt vanuit werkplaatsorders;
  • Volledige onderhoudsgeschiedenis;
  • Onderdelenbeheer en installatie/verwijdering van onderdelen;
  • Flexibele prijsberekening voor verschillende resources, resourcegroepen en werktypes;
  • Beheer van onderhoudsintervallen.

Contactformulier

Meer weten over de service en onderhoud oplossing? Vul het formulier in wij nemen snel contact met je op.