Vacature

Microsoft

Support Consultant

Wie zijn wij?
Wij zijn Dynamics4Business en opereren vanuit een karakteristieke boerderij met moderne touch aan de rand van ’s-Hertogenbosch en hebben tevens vestigingen in Maastricht, Zwolle, Roden en Venlo. Samen leveren wij softwareoplossingen, gebaseerd op Microsoft Dynamics 365 Business Central aan handels- en servicebedrijven. In projecten zijn wij vindingrijk en hebben we een onderscheidende aanpak. Onze werkzaamheden worden uitgevoerd door gedreven collega’s en ons team bestaat uit zowel junior als senior professionals. Regelmatig hebben we overheerlijke lunches met het team en elke vrijdag komt de bar middels een lift uit de grond voor de vrijmibo. Tevens staat er altijd een pingpong tafel klaar voor wat ontspanning, of juist spanning als je ook daarin gedreven bent. Dit alles ervaar je samen met betrokken collega’s op basis van uitstekende arbeidsvoorwaarden. Wij zijn hard aan het groeien en verwelkomen graag toppers zoals jij, die affiniteit hebben met techniek, als nieuwe collega.

Deze rol mag jij vervullen
Als Support Consultant ben je als ‘meewerkend voorman/-vrouw’ verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele activiteiten binnen het supportproces van onze organisatie. Voor onze klanten ben je het eerste aanspreekpunt voor vragen en heb je vaak telefonisch contact. Het is jouw verantwoordelijkheid om de supportprocessen te optimaliseren en de SLA’s (service level agreements) na te komen. Klantbeleving en het overtreffen van diens verwachting staan hoog in het vaandel. Het ‘first time right’-principe is voor jou standaard. Tevens weet jij steeds de juiste vertaalslag te maken van de vraag van de klant naar de juiste oplossing, ofwel zelf of via de 2e-lijns support collega’s/consultants, binnen de afgesproken termijn.

Je werkt grotendeels vanuit ons hoofdkantoor in Vinkel (‘s-Hertogenbosch) voor klanten door heel Nederland; je bent ook met enige regelmaat werkzaam vanuit kantoor Venlo. Vanuit huis werken is goed mogelijk.

De ideale kandidaat heeft een mix van de volgende eigenschappen:

  • Ten minste HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring op een supportdesk
  • Kennis van Microsoft Dynamics 365 Business Central (is een must)
  • Kennis van het Microsoft Power Platform in de volle breedte
  • Kennis van (grafische) planningssystemen, documentmanagementsystemen, scanoplossingen en/of mobiele service applicaties
  • Kennis en ervaring met de branches Handel en Service en bedrijfsprocessen uit deze branche is een nadrukkelijke pré

Verder herken jij jezelf in de volgende eigenschappen:

  • Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden
  • Daadkrachtig, overtuigend en in staat het overzicht te behouden
  • Klant- en servicegericht
  • Gestructureerd, zelfstandig en planmatig
  • Ambitieus en betrokken
  • Commercieel sensitief

Wat bieden wij?

  • Zelfstandigheid en veel vrijheid om de functie in te vullen
  • Een goede en open werkomgeving binnen een enthousiast en gedreven team
  • Een innovatieve organisatie waar professionele en persoonlijke groei voorop staan
  • Een organisatie met een hoog kennisniveau en een breed netwerk
  • Gezellige teamdagen en leuke personeelsuitjes
  • Een bar die middels een lift uit de grond komt voor de vrijmibo
  • Overheerlijke lunches met het team en vers fruit
  • Een pingpongtafel ter beschikking voor ontspanning of inspiratie
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder een bonusregeling
  • Laptop, smartphone en leaseauto worden ter beschikking gesteld

Word jij onze nieuwe collega?
Mogen we je binnenkort verwelkomen op ons inspirerende kantoor voor een kop heerlijk (barista)koffie? We maken graag kennis met je. Heb je vragen over deze rol of onze organisatie? Neem dan contact op met Jacky Das via 06-12710791 of [email protected].

De werksfeer bij

Dynamics4Business

Onze

inspirerende kantoorlocaties